5. februar 2011

Lambi dikt i metervis..

Hadde vel aldri trodd jeg noen gang skulle komme til å lage ett innlegg som omhandler toalettpapir, men her kommer det altså. :)
Min kjære kom hjem i går med en pakke Lambi toalettpapir. Jeg har døpt det om til gladpapir. Hvorfor??
Jo se bare på di rullene da. Super skjønne! Ikke bare har Lambi det mykeste papiret, men nå også med små dikt. :)


Diktene står på norsk, svensk og dansk.
Her er ett av dem.
Er de ikke skjønn??
Det blir nok å "hamstre" noen flere pakker av disse. ;)


Flere små dikt:
.. Jeg trodde jeg var smart
virkelig smart
Men så var jeg bare gal
Gal etter deg! ..

 
.. Du er langt borte
Bortenfor solnedgangen ett sted
Men likevel så nær
Hver stund du er hos meg ..


Ha en herlig lørdag folkens! :)

5 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil være med på Give Away hos meg! Ser jo at du har hatt vinnerlykke nå nettopp, gratulerer med det (veldig fin premie)!!!
    Ha en fin søndag!
    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  2. Blir vel lang toalettkø i heimen hos deg da, hihi.

    SvarSlett
  3. Hvor sjovt... sådan noget toiletpapir må vi bare have :-)

    God søndag
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Toalettpapir med dikt - for en herlig idé! :)

    Er innom for å fortelle at du har vunnet på giveaway hos meg!
    Hvis du titter innom, ser du hva du vant ;-)

    Send en mail til smaatingene@gmail.no, så kommer det pakke i posten snart! :-) Ha en fin kveld videre!

    Klem

    SvarSlett
  5. De diktene var så skjønne, har ei lekse om dikt, så lurte på om du kunne hjelpe meg? Det du hadde bilde av, hva er temaet og budskapet der? Hadde sutte pris på svar <3

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)