4. februar 2014

Fargen som gir meg ro..


Alltid likt blått. 
Noko med den fargen som gir meg ro i sjela.. Kanskje mest fordi den minnar meg om havet.. 
Måkeskrik, motor dur frå ei gamal tresnekke som tøffar forbi, og bølgeskvulp langs rekka.. Sommarminner frå barndommen når ein vassa i stranda for å finna krabbar og skjell.. 

Når eg lukkar augene reiser eg tilbake i tid, høyrer på alle lydane og kjenner lukta av frisk sjøluft mens eg drøymer om sommar og sol. 

DET ER LIVET DET! 






Har du ein farge som gir deg gode minner? 

6 kommentarer:

  1. Blått er nydelig! Jeg også får ro i sjela av blå...
    Nydelige bilder :) God torsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Blått er skjønnt virkelig:)ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei, hei, bloggfrende! Så koselig hilsen du la igjen inne hos meg i går, på baderomsinnlegget mitt. Måtte virkelig skoggle når jeg leste om baderomsbelegget deres som endte med å involvere hele 5 bad! Hohoho, er det ikke typisk´a?! Her baller det også på seg allerede, og du milde moses som pengene flakser! Må ellers få sagt at jeg, som deg, drømmer om sol og sommer, når jeg leser innlegget ditt ovenfor. Selv har jeg liksom aldri fått blåfarger til å funke i mitt eget hjem, selv om det jo er så vakkert, - både på klær og i naturen :-) Håper du har hatt en god helg. Ønsker deg en god kommende uke! Klemmer fra Beate i en lat dynamisk salong i Skien

    SvarSlett
  4. Jeg elsker blått!

    Takk for hilsen inne hos meg :)
    ønsker deg en fin ny dag!
    klem

    SvarSlett
  5. Blått er flått! ;) jeg er egentlig ikke kjempe begeistret for blått, jeg er redd for havet så kanskje det er derfor? hmm.. aldri tenkt på før *ler* jeg er en lilla-rosa-jente og elsker disse faregene i alle nyanser :)

    Ha en finfin uke,
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Blått er en flott farge, og jeg syns andre både kler fargen og har fine ting i blått. Men hos og på meg blir det liksom feil. Litt dumt egentlig. Jeg er mest glad i rødt tror jeg.

    Så hyggelig at du la igjen en hilsen i bloggen min, det ble jeg glad for.

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)