19. januar 2010

en kopp te..

Sitter å drikker en kopp te og leser blogger jeg idag..
Eller skal jeg skrive idag også ;)
Har blitt litt av det siste dagene.
Ikke det at det ikke er noe å gjøre her hjemme, men godt å bare sløve litt av og til og..
Er jo så utrolig mange fine blogger her i blogglandia. Masse fine bilder som gir meg idèer og inspirasjon til å gjøre litt her hjemme.





Denne fine orkidèen fikk jeg til bursdagen min av ei veldig god veninne.
Nå er den begynt å miste blomstene, men den har tro det eller ei snart stått i tre måneder i stuen vår.
Kan vel ikke klage på at den visner litt da :)
Blomstene som detter av tørker jeg og har til pynt på lysfat.

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så nydelig blogg du har :)
    Og så koselig at du vil være med på min give away :) Er spennede å være med på sånn ja :)
    Er min første give away, så jeg synes det er kjempe spennende , og gleder meg til å trekke vinneren ;) Lykke til :)

    Ha en nydelig tirsdag:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Hei♥

    Takk for at du vil delta i min giveaway.
    Lykke til.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)