17. februar 2010

En herlig helg..

I helgen var jeg på scrappevake.
Det er første gang jeg prøver meg på dette, og hva skal man si..?
Totalt hektet.. ;)
Hele gymsalen på skolen var fyldt med scrappeglade damer.
Utrolig mye inspirasjon å få når gikk langs bordene.
Jeg fikk laget noen sider til albumet til gò gutten og noen kort.

Photobucket

Da scrappingen var over på søndag sto denne vakre blomsteroppsatsen
å ventet på meg hjemme.

Photobucket

Gò gutten hadde vært med pappa og kjøpt morsdags presang til meg. :)
Da var det jo ikke lett å holde gledestårene tilbake.
Skjønningene mine!


Etterpå dro vi til Vorneset og feiret min mor.
Vi fikk med oss en nydelig solnedgang før vi dro hjem.
Photobucket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)