19. mars 2010

lite nytt..

Har blitt lite blogging på meg i det siste..
Både med innlegg fra min egen blogg, og titting innom andres..
Må ta meg sammen, hehe.. :)

I uken var vi på hyttetur til Hovden.
Herlig å være borte fra alt hverdags mas hjemme..
Ikke var det internett heller så jeg fikk nesten abstinenser, men det gikk heldigvis over;)
En tur i badeland ble det også.
Minstemann storkoste seg der han plasket rundt.
Og storsjarmør som han er fikk han jo oppmerksomhet fra liten som stor;)

Nå regner det på øya.
Er ikke så begeistert for regn, men nå synes jeg det er supert.
Snøen er nesten helt borte, og vannmagasinene kan begynne å fylle seg opp klar til en varm og fin sommer..
Vertfall i mine drømmer...
Er klar for knopper på bjørka og vårjakke jeg nå..

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)