22. mars 2010

snart påske..

Photobucket

Ja nå nermer påsken seg..
Håper på mye fint påskevær så vi kan gå tur med kakao på termosen og kvikklunsj i sekken:)
Siden vi ikke har så mye påskepynt satte jeg meg ned for å dekorere noen påskeegg.
Her kommer noen bilder av eggene..

Photobucket
De hvite eggene har jeg bare brukt hvitmaling på før jeg dekorerte dem.
Photobucket
Dette egget skal jeg gi bort. Det har ett lite pynte smykke. Bilde av en engel på ene siden og teksten "made for an angel" på den andre.
Photobucket
Her har jeg valge å ikke ha band rundt magen på egget slik at jeg kan fylle det med deilig påskegodt:)
Photobucket
De fine dukene som dere ser på bildene har jeg kjøpt på gjenbruksbutikken for bare 5kr stykke:)
Photobucket
På dette egget har jeg prøvd meg med decuopage. Det var ikke så lett å få det fint brettet rundt så jeg er glad det ikke var mønster på den delen av servietten som jeg tok rundt,hihi..
Photobucket

Det var det :)
Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Såå fine egg!!! Nå kan du bare slappe av og vente på påsken :)

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)