11. juli 2010

Rubin bryllup..

Photobucket



Kaken er baket av Kaker For Alle)

For to helger siden var vi i rubin bryllup til mine svigerforeldre. :)

Tenk å være gift så lenge!.
Ja for i våre dager kan man jammen si 40 år er lenge..
Trist, men slik er nå en gang denne statestikken..
Festen var utrolig kjekk og med mye god mat! :)
I denne anledningen laget jeg bordkort for det lykkelige paret.
Du verden for en jobb. Tenkte det skulle være så fort gjort jeg men der tok jeg feil.. Igjen..: )
Men hva gjør vel det når en liker det en driver med :)
Det ble kjøpt inn ferdig klippet esker hos den lokale hobbybutikken her.
Dette er lyserosa bazzil ark og de er klippet ut på en Cricut maskin.
( Som jeg har utrolig lyst på ;)

Photobucket

Men eskene måtte jo brettes sammen, og siden det ikke var brettekanter måtte jo dette lages først. Takk gud for at jeg har skjærebrett med "brettekant funksjon" ellers hadde jeg vel sittet med det enda..
På kantene brukte jeg Distress Ink - weatheret wood- for å få en litt liv i det hele.

Photobucket

Alle fikk sitt navn på. Det skrev jeg på dataen og printet ut. Det er laget av hvite Bazzil ark.

Photobucket

Og alle navnelappene fikk dobbeltsidig tapeputer slik at det ble en 3d effekt på det hele.

Photobucket

Til slutt festet jeg disse søte sommerfuglene på med limpistol.
Slik ble resualtatet :)

Photobucket
Disse går det akkurat en after eigth oppi slik at gjestene har noe å kose seg med :)
Det ble også laget en bok i gave fra min utrolig kreative svigerinne.
Alle fikk lage en hilsen å legge med.
Her er ett bilde av det som kom fra dette huset :)

Photobucket

Har fjernet hilsenen )



Den er laget av litt forskjellige ark og dill dall jeg hadde liggende. Charms og små roser er kjøpt på kuttut.com og den brune stripen er fra europris.

Photobucket

Photobucket

Selvfølgelig måtte den lille solstrålen vår også gjøre sitt intrykk på verket så han trykket ett fint håndavtrykk. ( med litt hjelp fra mamma)

1 kommentar:

  1. Tenker det var litt av en jobb med alle de bordkortene, men kjekt når kunden blir fornøyd. Kortet du hadde laget var kjempeflott.
    Ønsker deg en god helg! ( ps kjekt at Sauen Shaun kunne inspirere )

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)