6. oktober 2010

Sjarmtroll..

Da sjarmtrollet vårt rundet ett år var vi hos fotograf.
Stodio Leversund. Utrolig flink mann. Dere kan se nettsiden hans her.
Vi fikk med alle bildene han fotograferte så mange av dem blir nok brukt på LO`er fram over.
Det ble jo så utrolig mange fine blider og vi kan jo ikke ha alle på veggen, desverre ;)


Bokstavene her er trykket ut med cuttlebug.


Her sitter han på økologisk saueskinn fra en villsau som har vokst opp samme plass som meg.
Utrolig mykt og godt. Og helt unikt! :)
En varmer fort opp frossene bein og hender når en pakker dem inn i denne.



Blomstene her har jeg kjøpt på nettet for lenge siden og de små konglene plukket jeg med meg i sommer oppe ved campingvognen.
Jeg er vel litt mer enn gjennomsnittet opptatt av å finne ting rundt om kring som jeg kan bruke på scrappeprosjekt. Bare synd jeg er litt lite flink til å bruke alt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)