16. januar 2011

Frostens spor..


Snøen som falt på trappen vår ble forvandlet til herlige spor.


Det er mye skifting av vær her for tiden, og hundens våte labber satte spor som frøs og ble dekket med nysnø.



Da vi var ute å kostet av trappen tittes desse skjønne sporene frem under der.



Det er ikke ofte jeg ser slikt så da var det frem med kameraet mens hunden koset seg i snøen.




Her titter han lengselsfult bort på barna som kommer hjem fra skolen. Han kunne nok tenkt seg å leke litt med dem.











Vi har ett gammelt stempel fra en av hovedmotorene på M/S Jupiter utenfor.
Både min kjære og jeg har arbeidet ombord her i flere år.
Synes det er litt artig med ett minne fra den jeg da.
M/S Jupiter gikk i rute mellom Bergen og Newcastle.
Her ser dere frosten som har lagt seg fint på stempelet.






Tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg får her inne. Di varmer alltid.
Ha en herlig søndag folkens!




3 kommentarer:

  1. Nydelege bilder du viser! Og fine voffsen din:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Så artig med de fotsporene, det var jo litt kult da;)) Og nydelig voffs ♥
    Kjempegøy at du ville bli med på min give-away, lykke til!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei på deg og takk for hyggelig hilsen hos meg!
    Flotte bilder du viser! Hunden din er kjempesøt ;)
    Ønsker deg en fin uke :)
    Klem fra Maja

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)