21. juni 2011

En håndfull kluter..

Er det noe det alltid er for lite av her i huset så er det kluter. Og er det noe jeg kjøpte for mye av da skjarmtrollet vår skulle komme til verden så er det hvertfall flanellsbleier. Eller håndkler eller hva men nå skal kalle dem. Har hvertfall ikke bruk for så mange slike lenger siden skjarmtrollet snart er to og må ha mye større håndkler å tulle seg inn i etter ett deilig bad.
 3 store flanellsbleier og en symaskin forvandlet seg til 27 vaskekluter..
Har tenkt på det lenge, men hvem har vel en hel halvtime å ofre på slikt,hehe.. ;)


Så nå er det bare å se da om hvor lang tid det tar før det er tomt igjen.
Det er hvertfall mye billigere enn å kjøpe nye på butikken..
Og gjennbruk liker vi jo.. :)

Ha en herlig dag :)

1 kommentar:

  1. Hei.

    Kjempe lur ide!
    Gjorde da samme når eg skulle ha tredje mann.
    No skal eg få mine 3 søte i seng og setja meg føre symaskina.

    Ønske deg ein super kveld

    Klem Lene

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)