6. september 2011

Shabby chic

Mitt første bidrag i en scrappeutfordring :)
Jannhild med denne fine bloggen gav meg ett puff over kanten og vips jeg fikk litt inspirasjon og mot til å levere inn :) Ta gjerne en tur innom bloggen hennes å se alt det fine hun lager :)


(ser jeg må ønske meg en plass med godt lys til å ta bilder av slike prosjekt.
Dette ble litt for blått..:-/)

Utfordringen er å lage ett kort, Lo eller tag i stilen Shabby Chic.
Her er mitt bidrag som jeg har levert til


Jeg har malt lerretet med Gesso i blandet Distress ink. Bildet er fra Kort og Godt, blomstene malt med Gesso.
Litt ark fra Maja design, stempel og fjør.


Velkommen til min nye følger og takk for hyggelige kommentarer fra dere.
Det varmer alltid :)

5 kommentarer:

  1. Hei.

    Må berre sei kjempe NYDELIG.
    Ein treng vel ofte eit lite puff for å våge å prøve seg.Stå på!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Så flink du e! Kjempefint! :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig det var. Krysser fingrene for deg. Du er kjempeflink.
    KLæmmer Susanne

    SvarSlett
  4. That is beautiful, thanks for sharing!
    hey, Pixie dust paperie is giving away a Pixie Kit, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Lekkert, flotte farger og nydelige blomsteroppsett..
    Knib

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)