8. mai 2012

I utkanten av Saigon...

Her har jeg grist og herjet med mist, dabber og maling. Revet og krøllet håndlaget papir fra Søstrene Grene, og revet i stykker en dollar seddel som ligger inni mellom.



Bildene ble tatt da vi var i Saigon, Vietnam. Det viser litt av forholdene de lever under mange plasser, og dette er langt i fra det verste..
Alle intrykkene fra en slik tur får en til å tenke over hvor bra en har det hjemme........

Bildet av sprøyten er en propaganda mot narkotika..


Må si jeg savner dette herlige landet, fullt av blide, imøtekommende folk i alle aldre.
Ett land jeg virkelig kan anbefale andre å besøke, og drar gjerne dit igjen..!


8 kommentarer:

  1. Dramatisk kort det der. Du e flinke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! :) Dette er nok en side til albumet, lager noen slike også når en har anledning ;)

      Slett
  2. Så flott tema til kortene - og fine var dei! Må ha deg ein tur ut på rorbua no slik at du får inspirasjon til å dekorere veggen min. :-) så vil eg ha ein tur til deg og sjå arbeidsrommet ditt. :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ja får se til våren om jeg får tid ;) Bare å komme, men gi en lyd dagen i forveien slik at jeg får ryddet plass til å åpne døren hvertfall ;)

      Slett
  3. En flott og kreativ layout. Herlig med alle fargene og bildene. Knib

    SvarSlett
  4. Stilig LO med flotte detaljer. Selv klarer jeg ikke scrappe slike reisebilder, så jeg blir mektig imponert over andre. :)

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)