11. januar 2013

God helg!


Håper dere alle har like herlig vær som vi har hatt siste dagene!









 (Bildene er tatt med den nye mobilen min, ser det ikke er supert kamera på denne heller selv om di skryter på seg det, alle mine bilder blir dårlige uansett innstilling og lys)


Ikke verst å ha skikkelig vårfølelse tidlig i januar :) 
Men en bør vel ikke bli for mye hektet på våren, for da blir skuffelsen stor når det kommer snø i februar ;) 
Uansett deilig å tilbringe masse tid ute nå !

Tusen takk for hyggelige kommentarer, dere er herlige! :) 

NYT HELGEN! 

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Bildene ble jo veldig fine de, og særlig hvis de er tatt med mobilkamera! Ja, det ser veldig vårlig ut! Vi har også hatt fint og vårlig vær noen dager, men nå er det -10, og det er brrrrr kaldt!

    Så morsomt at du ble inspirert av nøkkelringen jeg har laget meg! Zazzle kan anbefales (rimelig og rask levering), og det finnes jo et utrolig antall ulike design å velge fra! Neste år lurer jeg på å bestille julekort derfra - i år var jeg for sent ute!

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Såå fine bilder ! Nesten som våren er rundt hjørne ja !!
    God helg !

    SvarSlett
  3. Så fine bilder du har tatt,det er fint med sol og alt men synest det er så kaldt,huttetu men det er bedre enn regn iallefall det må eg jo sei :)
    Her har eg brukt lørdagskvelden til å skifte rom til dei minste,du veit det er på lørdagskveldene eg får kikket,hihi og starter,ikkje kvar lørdag altså,får væra grenser:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Her er det så kaldt at det nesten ikke går an og være ute:(
    Men strålende sol og vakkert da ♥

    SvarSlett
  5. Herlige "vår"bilder du har tatt. Tenk å få ta slike bilder i januar.....Men som du sier, snøen kan nok komme i februar :)
    Her har det heller ikke vært så mye snø å skryte av denne vinteren, men jeg håper faktisk det kommer litt snart. Blir så mye mer morro for ungene når de skal ut på ridetue. Blir lite trim på hestene når det er barfrost i månedsvis :))

    Ønsker deg en fin kveld, og en super kommende uke :)

    SvarSlett
  6. These are gorgeous photos.

    Hugs.

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)