17. mai 2013

Har du..


..fått i deg nok is idag? :) 
Denne karen har gleda seg gjennom 17.mai tog, kyrkje, pølser, kake og tale før han endeleg kiosken opna og han fekk kjøpa seg is :) 
Og fleire blei det :)




17. mai
er jeg så gla’ i,
moro jeg har fra morgen til kveld!
Da er det så du,
om vi er små du,
er vi med likevel.
Jeg roper hurra dagen så lang,
synger for Norge mangen en sang.
Og jeg, jeg kan du
elske mitt land du,
det skal du se en gang.




Håpar alle har hatt ei flott feiring av nasjonaldagen!  :) 




2 kommentarer:

  1. 17 mai er alltid koselig og det Høyres ur som dere og hadde ein flott dag:)17 mai er kjekkt og så fint at det er pinsehelg etterpå:)
    Håper det blir ei helg med fint vær:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Trur me fekk i oss nok is alle mann her... Va ein flotte dag fra morgen til kveld.

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)