27. januar 2014

Da hylla for..

..Kom det inn eit vitrineskap... Mykje meir praksisk sidan det rommar mykje meir ;) 

Forje eigar såg seg lei i skapet, og då var ikkje eg vanskeleg å be. Det sto ei stund akkurat slik det var på eit soverom, men den brunrøde beisen passa ikkje heilt inn. 
Profillista på toppen vart skrudd av, og etterpå vart skapet mala grått med ein lys blå innside. 





Lysekrona er eg veldig glad i. Den kjøpte eg for bursdagspengar for nokre år sidan og heng som eit fint minne om Mommor <3 p="">




Såå glad for desse fine alve-koppane me fekk til jul! :) 



Her er det lyst og fint ute idag. Kaldt, men fint. Og til og med sola har kikka fram. 

Ha ein herleg kreativ deg! 

2 kommentarer:

  1. Skapet ble jo kjempefint i grått!
    Og lysekronen din var lekker :-)
    God mandag!

    SvarSlett
  2. Så nydelig skapet blei i grått:)og slike lysekroner er så fine!
    Skulle jo gjerne hatt litt snø iallefall for ungene si skyld,eg liker ikkje å kjøre når det er glatt så for meg er det jo greit enn så lenge:)

    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)