21. april 2010

Messe..


I helgen var det Hus og Hjem messe på Bømlo.
Masse fint og se på og passelig med folk for min del.
Synes det er greit å komme seg fram med barnevogn og få snakket med folk uten å bli helt stresset i hode etter ett kvarter, hihi :)
Må si jeg har verdens mest tolmodige gutt som bare satt i vogna og kikket på alt og alle.
To av mine favoritter som hadde stand er

www.blomenhage.no/
Ei herlig, kreativ og flink dame ( som jeg er så heldig å være i slekt med ;) ).
Hun driver for seg selv og kommer hjem til den som måtte ønske det, og hjelper med alt i fra rådgivning til full hageplan.
Standen hun hadde var bare helt nydelig.
Hadde det vært mulig hadde jeg tatt den med meg under armen og satt den i hagen min!

Og

Mammas Hus
En nydelig butikk på Bømlo (Svortland).
Her er får en kjøpe mye nydelig interiør, noe til barna og masse herlige kler.
Som jeg har forelsket meg helt i! :)
Butikken drives av den skjønne naboen min.
Alltid like positiv, smilende og blid :)

Skulle lagt ved noen bilder, men får desverre ikke lastat ned noe på maskinen akkurat nå.. kanskje det kommer noen senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)