29. april 2010

Ny kjole..

Her er bilde av den nye kjolen min.
Bildene er lånt fra www.heartforcolor.com .

Kjolen er bare helt herlig å ha på. Den er laget i chenille, og er sort og lyseblå med en stor god hette og en stor lomme. Er så fornøyd :)
Den er sydd av flinke Britt Kristin. Dere kan se flere kjoler inne på siden til Heart for color. Kjolene kan bestilles etter eget ønske. Det har jeg gjort :)



Stor og god hette, og ett fint snitt i ryggen.


Her er bilde av lommen.

Jeg er ikke noe "veskedame" så det var utrolig greit å få en slik lomme til å ha både mobil og kortholder i uten at det synes :)

I sommer skal jeg i flere bryllup. Så jeg skal bestille meg en kjole til disse anledningene også:)

2 kommentarer:

  1. Flott kjole!
    Regner med du stiller i den, i morgen, så jeg får se den "live".

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Nydelig kjole!

    Vil bare fortelle deg at det var du som vant et av mine signerte trykk :)
    Send meg din adresse på mail:
    underminvinge@gmail.com så skal jeg sende trykket til deg i løpet av den kommende uken.

    Hilsen Eva

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)