22. september 2010

Scrappevake..




I helgen som var var jeg på Scrappevake på Bømlo.
Utrolig gøy! Men gud hvor sliten en blir.. Slett ikke overskudd på søvn disse dagene, og det tok noen dager før jeg var tilbake til normal (om jeg er det enda da ;) ). Men var det vert det??

JA ABSOLUTT!! :)
85 scrappeglade damer satt seint og tidlig å laget små og store kunstverk.

Gleder meg alt til neste gang!

Jeg var på kurs å lærte og fargelegge stempel. Må bare si..
WoW.. Dette her var jammen artig!
Har prøvd meg på fargelegging med Promarker og Distress ink, men aldri fått det til på noe som helst vis.. Så hele stempelgleden ble lagt på hyllen og glemt i ren frustrasjon.
Denne teknikken her var helt super. En bruker fargesterke fargeblyanter og en olje. Og vips har en fargelagt stempel. Til og med jeg fikk det til på første forsøk. ( Litt stolt;) )
Det kan jo selvfølgelig ha noe med en flink lærer og da ;)


Dette er kortet jeg laget på kurset.

Og her er ett til som jeg prøvde meg på etterpå.

Det kommer nok noen flere innlegg fra treffet etterhvert.

Ha en herlig kveld!



1 kommentar:

  1. hei igjen du, ja selvfølgelig husker jeg DEN LO'en da, og da fikk jeg jo kommentert for deg også at jeg synes den var kul, og DET mente jeg virkelig....utrolig kreativt!- da husker jeg jo til og med det blide ansiktet ditt jo.....(noe jeg er igrunn veeeeeeldig dårlig på..hihi)

    -ha en fin fin dag videre..

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)