23. september 2010

Telys kort og herlig musikk..

I helgen lærte jeg å lage telys kort. Utrolig artig å lage, og ikke minst fint å gi bort som eg liten hilsen til noen en er glad i nå i høstmørket.
Hva med å gi bort ett slikt og ett par skjønne lysestaker i jul eller bursdagsgave?

Skal vel ikke skryte på meg at det ble det flotteste kortet, men øvelse gjør mester. Så kanskje det ikke blir like skjevt neste gang ;)
Inni kortet er det plass til å skrive en liten hilsen eller stemple en enkel tekst eller bilde.


Det samme er det på baksiden.

I dag har jeg vært på en utrolig spennende konferangse i Bergen by. Der var blandt annet en herlig dame med navn Merethe Soltvedt. Hun sang tre sanger for oss, og jeg måtte selvfølgelig kjøpe cd av hun etterpå.. Nydelig! :) Dere kan høre litt av hun her.
Nå skal jeg nyte vakker musikk før det er natt i hjemmet..

Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)