16. desember 2010

Jul i hus..

Hei igjen folkens :)
Nå er det jammen lenge siden sist jeg fikk blogget.
Mye har gjort at jeg verken har fått besøkt dere eller lagt ut nye innlegg. Og du verden så mye en får å blogge om når en ikke har anledning.. :(
Beklager dette. Håper å komme sterkere tilbake :)
Nå her jeg tyvlånt min bedre halvdels jobb pc. Er vel lov det når han ikke bruker den selv?? :D
Mye har skjedd her siden sist. Blandt annet var vi 17 dager på ferie i Vietnam og Thailand i november. En fantastisk tur. Vietman er bare den beste plassen jeg har feriert på. Billig, gjestfrie folk, mye god mat og veldig lite turister. Virkelig en plass jeg vil anbefale, og reiser gjerne ned dit igjen.

Bilder kommer senere når jeg får litt bedre tid ;)
Nå vil jeg først vise dere noen få glimt fra stuen vår. Har ikke pyntet så all verdens mye til jul enda, men litt er det jo blitt.

Pyntet ett par hvite lys som jeg hadde. Planen var å prøve meg på englebilder og mer pynt. Det får bli slik i første omgang.



Bare elsker blonder, små lykter og enkle duker.
Lykten og blonden er fra MammasHus og løperen er fra Prinsess. Den var egentlig litt for kort i forhold til slik jeg ville ha den, men jeg kunne jo ikke la denne skjønne duken ligge igjen. Noe må jo jeg og ha framme til jul! Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en til spiseborde og en til kjøkkenet og.

Denne vrihasselen kjøpte jeg for ett år siden på en av blomsterhandlerene her. Den har fått ganske hard behandling stakkar etter at jeg har flyttet den rundt om kring da vi malte vinduskarmer og lister. Kanskje på tide med en ny? Det får bli en annen gang. Gjør fortsatt nytten sin der den henger med nydelige gamle julekuler i glass. Kjøpt på en gjenbruksbutikk her på øyen. Kun 5 kroner for en. Skulle hatt mange flere..


Var ikke lett å se på dette blidet, men kulene er litt slitt etter mange års bruk. Utrolig sjarmerende.



Disse skjønne husene er også fra MammasHus. Bare elsker disse, skulle hatt maaange flere! De passet akkurat helt perfekt på peishyllen vår. Nå har de fått plass i vinduskarmen. Det er nemlig ny vedovn på vei inn i huset her nå. Gleder meg til å ta den i bruk! :)

Ha en herlig førjuls dag alle sammen!

Her laver snøen ned nå. Håper den blir til over nyttår.

1 kommentar:

  1. Heisan du. Kjenner til det der med å ha mye å blogge om når du ahr så mye å gjøre, at du ikke har tid å blogge. He he...
    Koselig julepynt du viser!
    :) Susanne

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)