18. desember 2010

Salgsutstilling..

Jeg lovet dere jo bilder fra salgsutstillingen jeg var på for en stund siden.
Jeg var så heldig å få være med Heart for Color når de skulle vise fram kjolene sine.
Sammen med oss var også Rigmors Kunst.
Det var en fantastisk kjekk dag med masse hyggelige folk innom.
Tusen takk til dere som var innom og dere som var med å laget til!


Her kommer et bilderas av noe av det jeg hadde med meg.
Noe er lageret jeg har igjen etter å ha vært forhandler for Perfect home, resten har jeg laget selv.



En juleavdeling måtte det jo være. Det var jo ikke såå lenge til jul :)





Nisser, rammer, skåler og kopper og kar var noe av det som var igjen. Mesteparten ble solgt, men det er litt igjen så kanskje jeg får være med neste gang også ;) Har alt begynt å produsere opp litt nytt i håp om å ha litt å vise fram ;)







Pakker med merkelapper. Noen til jul og noen til bursdager.





Flere merkelapper.





Mengder med fyrstikkesker hadde jeg også laget. Små og store.
Kanskje noe for de som liker hvit julepynt?








Noen julekort var på plass.




Alle kortene er doble og med plastkonvolutt.







Små fyrstikkesker.















Noen pakker med lys som er dekorert.
Til å brenne eller ha liggende til pynt.








En dekorert boks.
Fin til å ha småtteri i, eller små skatter.



Dekorert eske med Freia sjokoladehjerter. Fin gave til den som har alt.
Fikk bestilling på flere slike med julemotiv. :)



Ett par pyntehjerter.




Flere doble kort. Disse med englemotiv.







Noen små notis bøker.







En liten kommode. Denne gikk med en gang. Damen som kjøpte den hadde samme tanke som meg. Å bruke den til å ha smykker i. :)
Den er dekorert med Maia design ark og påført decopage lakk etterpå slik at den tåler litt slitasje.



Det var det.
Ønsker dere en herlig lørdags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)