3. oktober 2011

Bryllupskort..

I helgen var vi i bryllup og dåp :)
Det var bare helt fantastisk kjekt!
Stedet festen var på var virkelig ett syn for øyet!
En gammel sjarmerende gård med stort hus og stabbur til selskaper.
Trær med høst farger, ett lite tjern, og masse sjarmerende detaljer på bygningene

Inne var det pyntet opp til fest.
Fire retters middag og mange flotte taler!

Og ikke minst ett fantastisk nydelig par som gav hverandres JA!
Dåpsbarnet, en herlig skjermør smilte hele tiden mens han var våken :)

Er ikke alltid lett å finne tekst å ha i ett bryllups kort.
Og om jeg husker hva vi skrev? Tja.. nei.. :)

Her er hvertfall fram siden på kortet vi gav.





Jeg laget ett kort til, det får dere se siden :)

Her er det på tide å finne sengen for min del :)

2 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Kjempe fint kort.Skikkelig koselig stempel du har brukt. Likar veldig godt fargetonane i kortet.

    Forstod foresten veldig godt ka du meinte om vogn/bil posen:)!!!!!!!!!!!!

    Ha ein flott dag i haustvinden.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Heisann! Tusen takk for en kjempeherlig melding i bloggen min. Jeg er så glad for at lille meg kan inspirere deg og det hadde vært kjempekjekt å truffet deg på scrapperally til neste høst. Håper du får til å komme!
    Et skikkelig koselig bryllupskort du har laget og regner med at det ble veldig godt mottatt hos brudeparet!

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)