6. november 2011

Allhelgensdag..

Helgemesse er en minnedag der en minnes alle som har gått bort.
Mennesker vi ikkje kjenner.
Mennesker som står oss nær.

Alle har vi noen vi er utrolig glad i som ikke lenger er blandt oss.
Gamle og unge, slekt og gode venner.

I dag har jeg rett og slett følt meg litt utenfor, litt tom og tappet for enrgi.
Ble sittende i sofaen å tenke på hvor fort tiden går. Dagene forsvinner og blir til minner.
Mange gode, men også noen en kunne vært foruten.

Det er naturens gang at vi kommer til jorden og går her i fra.
Men beskjed om at noen har gått bort vil alltid være like vanskelig å få.
(Heldigvis er det en god stund siden nå.. )

Så i dag sitter jeg her å tenker tilbake på alle gode minner jeg har hatt sammen med mine kjære som ikke lenger er sammen med meg.
Noen fikk jeg vokse opp sammen med, andre fikk ikke vokse opp..
Savnet er stort og jeg vil aldri glemme dere!

Ved siden av meg står en nydelig bukett med blomster jeg fikk til bursdagen min av mine elskede gutter! :)
Her holder mammas aller største og mest dyrebare skatt stolt buketten mens han gjentar seg selv om at mamma har bursdag og vi skal spise kake :)

Bursdagen er over og kaken for lengst spist opp, men gode minner har vi alle med i sekken. :)

Ønsker dere alle en fin allhelgenskveld!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Nydelig bukett.
    Gratulera kjempe mykje med overstått bursdag!!!!!!!!!!
    Ønske deg ein super mandag.
    Klem Lene

    SvarSlett

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)