5. desember 2015

Juletag..

Har du sett at Scrappegarasjen har adventskalender? 
Velkomen ein tur innom bloggen deira. 
Her er det mykje inspirasjon å henta! 

Eg er så heldig at eg får lov å bidra med heile tre innlegg!
Tusen takk for det! :)

Her er mitt første bidrag, ein juletag.





Eg berre diggar dei tøffe fuglane frå Tim Holtz. Dei kjem både i stempel og i dies. 
Nok ein svakhet er drivved og marius-mønster. *ler*
Baksida av tagen fekk eit røft feldt til å skriva ei helsing på. 

Dette har eg brukt:
Ark, Papirdesigns juleserie - Stille natt, Vinterstrikk,
Fuglestempel, Tim Holtz - Bird crazy.
Nissehue og sløyfe stempel, Tim Holtz - Crazy things,
Hampetau og Osteklut
Distress ink - fired brinck
Bokark frå gamal bok, 
Maling og fargeblyant.

Ha ein kreativ adventsdag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En liten kommentar varmer alltid ett lite hjerte! :)
På forhånd takk! :)